torsdag 30 januari 2014

Välkommen!

Hej och välkommen till min nya blogg!

Här tänker jag köra på i samma anda som jag gjorde i Det stora grå huset;
hus & hem, inredning, loppis, trädgård,  familj, tankar och funderingar.
Ja, allt som ryms i livet!

Sedan några år tillbaka bor vi med skogen intill, och eftersom jag har fått smeknamnet Frun av min finaste väns sambo, så tycker jag att Frun i skogen passar som handen i handsken.









Idag är bilderna från vardagsrummet. 

Tack till er som tagit er tid att kika in här!

Stor kram
Frun


6 kommentarer:

  1. Å , så kul Hanna! Lika mysigt som förr... jag blir också sugen på att blogga igen ��kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka kära fru! Superfina bilder- som hela ditt hem <3

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej kul att titta in här så fint du har
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Hej Hanna!
    Så fin blogg! Älskar tavel/spegelväggen!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Kul att ha dej tillbaka. Fint man tycker jag. Härligt hörnskåp du visar.. Önskar dej en skön helg

    SvaraRadera
  6. Så vakre bilder!!

    Ønsker deg en god helg:)
    Klem Jorunn

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tar dig tid att kommentera!